De poes en de kater

Geplaatst: 23 mei 2012 in Uncategorized

Ik had een zwarte poes en de buurvrouw een rode kater. Dat ging goed samen.

De twee waren verliefd, zaten de hele dag naar elkaar te gluren.

Zodra ik thuis kwam uit werk vloog ze de deur uit naar de buurman.

Als ik niet thuis was, lag zij op mijn bed en de kater op het terrastafeltje naar binnen te gluren.

Als zij naar de buurman ging en de buurvrouw was werken, stond zij voor het raam en de kater er achter.

Als ik en de buurvrouw thuis waren hadden we altijd onze voordeuren open, de katten kwamen bij elkaar langs en gingen in de gang naar elkaar gluren.

De mijne lag halverwege de gang en de rode bij de deur.

Of ze zaten in de woonkamer.

Zo ook bij de buurvrouw.

Of samen op vogeljacht.

Ze zijn beide 3 maanden na elkaar gestorven.

Plaats een reactie