Archief voor 27 mei 2012

Met Tom naar het strand.

Geplaatst: 27 mei 2012 in Uncategorized

Tom woont in Nijmegen, als hij bij mij op visite komt wil hij naar Scheveningen, naar het strand, weer of geen weer, winter of zomer, Tom wil naar het strand.

Zo ook een warme zomerdag, Tom en ik naar Scheveningen met de bus.

Propvol Scheveningen.

Tom en ik lopen langs het water vanaf de Pier richting Zahara cocktailbar.

Tom vind vrouwen niet zijn ding maar op Scheveningen  liggen topless vrouwen, daar kan Tom niet zo goed tegen.

Hij ziet hangende en heen en weer slingerende uiers en roept om de haverklap ‘getverderrie wat goor zeg’.

Het liefst nog zo dichtbij mogelijk. Dat ze het horen.

OK hij deelt hierbij mijn mening, het is geen prettig gezicht.

Ik heb me rot gelachen om Tom, zo is Tom en daarom mag ik Tom, hij is prettig gestoord.

In Zahara hebben we nog nagelachen, ik om hem en hij om mij.

Gekke Tom.

Protestanten zijn vies

Geplaatst: 27 mei 2012 in Uncategorized

Ik moet een jaar of 13/14 zijn geweest toen ik met mijn vriendin in het buurthuis ging knutselen. Ik was bezig een kaars aan het beplakken en voor mij zitten 2 meisjes die ik niet ken.

Het ene meisje vroeg welk geloof ik heb. Ze zei erachter: ben je katholiek of protestant?

Ik wist toen niet beter dat protestant is, dat je niet gelooft. Dus ik zei: protestant.

Het meisje staat op en schreeuwt dat ik vies ben, dat protestanten vies zijn. Pakt wat spullen van tafel en zegt: hier zat je niet aan hè?

Verbouwereerd keek ik haar aan. Ik reageerde niet eens.

Tot een rel is het niet eens gekomen, niemand reageerde.

Ik meen dat ze later een endje verderop is gaan zitten.

Ik heb haar nooit meer gezien.