Archief voor 24 mei 2012

De werkster van de buurvrouw

Geplaatst: 24 mei 2012 in Uncategorized

Ik kwam vanmiddag thuis en ik vond een briefje tussen de deur en een volle vuilniszak.

De werkster van de buurvrouw had het briefje geplaatst, of ik de wasmachine van de buurvrouw wil leeghalen omdat de buurvrouw op vakantie is.

Binnen aangekomen krijg ik de wasmachinedeur niet open.

Waterkraan uitgedraaid, stroom eraf, nog niks.

Goed, ik kom later terug.

Een uur later bedacht ik me ineens dat er voor de deur, mijn deur, nog een vuilniszak staat die vandaag naar buiten moet.

Laat ik die maar brengen voordat ik het vergeet.

Loodzwaar…

Ik loop toch nog even bij de buuv naar binnen voor de wasmachine, nu kreeg ik de deur wel open, er liggen 2 matjes in en is niet gecentrifugeerd, alles zeiknat en water in de wasmachine.

Lekker klusje.

Matjes eruit gehaald, opgehangen, drupt als een gek, water uit de wasmachine gehaald met een bekertje.

Lekker klusje.

Gelukkig is de buurvrouw op vakantie.